kabel VAG COM

Właściwości techniczne i Użytkowe

VAG 002

Kabel diagnostyczny dla samochodów grupy VAG opatrzony w bardzo poręczny wtyk OBDII typu wydłużonego o bardzo dobrych własnościach mechanicznych. Polecany szczególnie dla warunków warsztatowych ze względu na wzmocnioną obudowę. W pełni stabilnie może pracować między innymi z oprogramowaniem VCDS w wersji angielskiej 10.6.4, Beta 11.2, Beta 11.3, Beta 11.6 Millenium. Ponadto mniej stabilnie ale bez zagrożenia dla kabla i pojazdu współpracuje z oprogramowaniem: 11.8 EN, 11.10.1 EN, 11.11.0 EN, 11.11.2 EN. Współpracuje też w trybie demo z wersją 10.6.3PL, jak i wersjami demo oprogramowania VAG COM. Użytkownicy mają możliwość tworzenia własnego oprogramowania oraz wizualizacji. Obsługuje linie K oraz CAN zatem może być stosowany do wszystkich aut począwszy od lat 90-tych aż do produkowanych obecnie.  Współpraca z systemami operacyjnymi Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32bit oraz 64bit), Windows 8/8.1, Windows 10. Układ FT typu BL. Przygotowany do samodzielnych zmian firmware. Język systemu operacyjnego Windows dowolny.

Bardzo dobre narzędzie do codziennej diagnostyki oraz obsługi serwisowej samochodów grupy VAG:

 dla osób pragnących zweryfikować przed zakupem faktyczny stan podzespołów auta grupy VAG jako uzupełnienie czujnika grubości lakieru, którym można zweryfikować jedynie stan karoserii. Urządzenie pozwala w bardzo prosty sposób w 2-3 minuty przeskanować stan wszystkich podzespołów i podsystemów aktywnych w samochodzie, w tym poduszki powietrzne Airbag, silnik, ABS, klimatyzacja, hamulce itp.

dla kierowców i właścicieli samochodów pragnących na bieżąco śledzić stan swojego samochodu oraz przeprowadzać samodzielnie udoskonalenia i przeróbki  oraz uruchamiać ukryte przez producenta funkcje samochodu zgodnie ze szczegółowymi  informacjami podanymi na forach dedykowanych konkretnym modelom samochodów, ponadto jest narzędziem, które pozwala nam zweryfikować stan pojazdu oraz usterki zanim udamy się do warsztatu samochodowego, przykładowo zidentyfikować przyczynę problemów z działaniem klimatyzacji.

dla pracowników i właścicieli warsztatów samochodowych na potrzeby szybkiej oraz bardzo precyzyjnej diagnozy i weryfikacji usterek podsystemów aktywnych w naprawianych autach,

dla pasjonatów i osób pragnących prowadzić własne testy i eksperymenty,

dla programistów i organizacji zrzeszających informatyków opracowujących nowe programy oraz interfejsy graficzne.


Uwaga: Absolutnie odradzamy stosowanie oprogramowania pobieranego ze stron firmy ADAKO gdzie przeczytać można (rok 2016) między innymi (źródło: strona ADAKO www.vcds.pl): "Instalując ten program akceptujesz go "takim jaki jest" - ze wszystkimi swoimi błędami i usterkami oraz świadomie wyrażasz zgodę na korzystanie z programu na własne ryzyko."

Tego typu zapisy stosuje się w oprogramowaniu ogólnodostępnym freeware, gdzie twórca nie jest w stanie lub z założenia nie chce niczego gwarantować oraz nie jest pewien dzieła, które stworzył.

Natomiast zapis (źródło: strona ADAKO www.vcds.pl; rok 2012, rok 2013): "ale stanowczo zrzekamy się jakiejkolwiek odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia Twojego komputera czy też samochodu i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wprowadzimy stosowne poprawki lub ulepszenia w konkretnym terminie. "

analizować można a właściwe wręcz należy i to na wielu płaszczyznach.